Aktive EmnerMedlems ListeKalenderSøgHjælp
 RegistrerLogin

Link Udvikling
 Dansk Webmaster Debat Forum » Marketing & Handel » Link Udvikling
Besked Ikon Emne: International linkbuilding Send Svar Skriv ny Besked
Side  af 4 Næste >>
Forfatter Besked
NielsGamborg
Medlem
Medlem

Tilmeldt d.: 03 Sep 2007
Online Status: Offline
Beskeder: 33
Citat NielsGamborg Besvarbullet Emne: International linkbuilding
    Sendt: 05 Jun 2009 kl. 00:12

Jeg er begyndt at lege en smule med international SEO i forbindelse med et hobby projekt

Jeg er ved at lave nogle name generators. Some f.eks. WoW name generator og Superhero name generator.

Har været indekseret en måneds tid, og er nu ved at være klar til de næste skridt.

Er der nogen der kender en god oversigt over internationale kataloger. Lidt a lá  Danske Links oversigt over danske linkataloger. Jeg er mere interesseret i kvalitet frem for mængde.

@Claus. Tager du engelsksprogede websites på .com domæner i dine kataloger? (Har godt set dit eget internationale katalog, men skulle lige have kigget lidt på Analytics inden jeg begyndte at tilmelde mig. Men nu er jeg ved at have styr på mine søgeord.)

Editeret af NielsGamborg - 02 Aug 2009 kl. 20:02
IP IP Gemt
DanskeLinks
Admin Gruppen
Admin Gruppen

Tilmeldt d.: 01 Jan 2006
Beskeder: 657
Citat DanskeLinks Besvarbullet Sendt: 05 Jun 2009 kl. 01:47
Hej Niels,

Well der er en liste her over de gratis kataloger derude - den er vist ok opdateret - og den jeg selv brugte for nogle år tilbage:

http://www.directorycritic.com/ kan du nok også finde nogle. Er en blanding af paid og free kataloger.

Mht. kvalitet, hvis det er PR / PS der er parameteret kan du måske bruge: http://www.avivadirectory.com/strongest-directories/

Mht. mine kataloger sender jeg dig lige en PM

Editeret af DanskeLinks - 05 Jun 2009 kl. 01:52
IP IP Gemt
NielsGamborg
Medlem
Medlem

Citat NielsGamborg Besvarbullet Sendt: 05 Jun 2009 kl. 02:28
Mange tak for det hurtige svar Claus.